Godmorgon

(null)
Gårdagen var klockren på något sätt ..
Först råkade jag köpa en ful öl åt en kompis.. flaskans etikett var häftig
Först när han tog den i hand insåg jag varför valet föll på just den flaskan!!!
sååå fränt dem var ju identiska 🤪

Sen kom leveransen på sopkvasten jag av ren nyfikenhet beställt 😂😂
Efter jag svingat sopan en stund i stallet så brister vi ut i skratt .... alltså med den kvasten blev ju stalljobbet med ens mkt roligare🙈
Det blev liksom ett gung i den...hiihii..
Äh kom å testa i stället så slipper jag skriva!

Min a-tränarlicens gick nördigt ut igår 🤨
Så nu återkommer verkligheten i botten av amatörernas spår 🤪
Kul å vara kung för en dag liksom 😜

Min nya Sadel kom igår,,, el cellanas sadel 😍
Hon är lite knepig & röösli hade suttit perfekt men vem har dem pengarna liksom🥴
40-60 tusen .... uff vad billigt med häst 

Jag har fått något så trevligt som en golvmatta i hallen & lysen i taket 🙌🙌
(null)
Sakta börjar skatan ha ett trevligt boende och inte ett kråkslott 🏰

Så helt ärligt har veckan kantrats av otroliga saker 
Saker som gör mej glad
Saker som ger energi
Saker jag inte kan vara utan
Saker att dela med mej av

Till saken hör en god vänskap 
ett härligt team work ❤️🐴❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0