Godmorgon veckan

Veckans första kaffe rast ☕️
Och veckans första träningspass är klart 🦵
Ett baksida ben 👌

Jag har haft en toppen helg där dem flesta timmarna gått åt att rehabilitera mina veckor jag sprungit på utan vila.
Jag har alltså inte gjort nått & ändå har massa blivit klart.
Det enda jobbiga är snö mängden som bara fylls på ... idag känns det som slask!
Det packas under fötter & hovar... och det är överhängande risk att inte komma utifrån som  en dränkt katt 💦🌧❄️⛄️
Fast det är ju enda vägen till vår, så bäst att njuta istället av blöta kläder, blöta hästar, blöta hundar & blöta barn 💦💦
Inte vara så bitter 😜
Livet har sina fina sidor oxå 

Kram 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0