Det gror långsamt

Du kan tycka det händer fort ..
Att det bara blev så hips vips 
Men igentligen tog du inte dej tid att stanna upp & se .
Så det var ditt eget drag, ditt eget beslut som blev resultatet.

Det du sår, oavsett vad, ord ,löften får en konsekvens 
Hur ofta tänker du så.. ??
om jag vattnar idag
har det betydelse för i morgon!
Jag följde en blomma & kunde inte låta bli att dokumentera samtidigt som jag funderade på vad denna blomma skulle ge mej..
Stod en stund varje gång jag kom-ihåg & lät mej undras över varför jag fascinerats över Orchiden ...
Kanske ville den berätta något kanske inte 
Vem vet 🤷‍♀️
Men jag vet att du måste öppna ögonen & se dej omkring .. det finns mkt du missar i livet om du inte tar tillfällena som livet bjuder på ❤️




(null)

(null)

(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0