Som vanligt en repa genom huset

Så ser det ut dag efter dag... grus & hundhår...
Obäddade sängar & en tvättkorg utan botten..
Går jag istället ut möts jag av ostädad gård som ser ut som ett potatisland.. oklippta gräsmattor och allmänt tråkigt 😖
Sånt ser jag inte i vanliga fall men nu stressar det mej som tusan...
Stallet likaså.. stök & massa måsten..
Osladdade ridbanor & en gödselstack som jämt rinner över..
I denna kaos försöker jag rädda mej själv ...
Det går super bra 🙄
Vad vill jag , hur gör jag, när gör jag, om jag gör .. sen då!?
Så istället för ...
Så städar jag upp.. släcker en brand här ev där ..
I hopp om att facit kommer fram någonstans 🤪
Bruksanvisningar finns till det mesta så vars är min? ? Jag hade behövt den 🤔 helst igår!
Borde inte både bruksanvisningen & facit följt med när jag beställdes! Och därefter följt mej presic som passet till hästen.
Får ej finnas längre bort än att den går att uppvisa 30 min bort 

Det är bara jag fortsätter städa så kanske turen är med mej & dokumenten hittas 🥴

Idag är det en sån där kall & tråkig dag där även farten går trögt & energin är outsläcklig borta.

Kram på er

(null)
Boy spelar död ponny eftersom ridkläderna är på 😂😂
Och han vet att inget barn får upp han för han är ju nästan död 😜
Sockersöta ponny 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0