10 år sedan

Jag fick en klurig fråga igår... vad ..hur gjorde jag?
(null)
Detta foto är från vindan... det du ser är en liten ridbana.. ett växthus i kortändan där vi odlade broccoli .. längst upp till höger finns Jordgubbs tunnlarna.
(null)

Mkt har hänt!
Vi har nog mest troligt jobbat ihjäl oss 🙈
För min del har jag försökt sattsa på något som för mej framåt mot ett välmående.
En framtid för kidzen.
En riktig förändring på många år har byggts fram ❤️
Det är otroligt viktigt att vända sej tillbaks & se var energin har lagts .. 
jag är otroligt tacksam över allt ❤️
Många timmar är lagda... 

Man borde vara bättre på att dokumentera...


Kram till dej som behöver den 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0