Vargavinter

Helt plötsligt vände sommaren & hösten kom.
Det är hårda kalla vindar...kyligt & jackorna har åkt på när vi är ute!
Jag försöker ha semester så gott det går.. men är in på gymmet & städar 4 dagar ändå varje vecka pga att jag inte haft energi å lösa det på annat sätt.
Nu börjar ändå viljan komma igen att gå på jobbet igen på hela % ,,, redan ,,🤷‍♀️ 
Jag är rätt orolig nu i själen.. & då blir det skönt med jobb å tänka på.
Lilla L ska ner till morbror idag 😍 blir nog härligt att få en egen tid med honom & jakten & hundarna & alltihop .
Jag ska försöka färdigställa Nettas rum & förbereda inför helgens tävling!
Vet du.. jag saknar mörkret så jag får tända ljus på kvällarna.
Så jag kan värma utebastun & badtunnan..
Sitta där & titta mot stjärnorna ✨
(null)

Jag saknar takten & sprattlet i bena på krukan 
För jag kommer inte ihåg sist jag satt på hans rygg..min finaste ⭐️
Jag bara väntar.. på bättre tider.. på dagar som kanske är inom räckhåll.. eller kanske aldrig kommer igen.
Lev livet när du kan & njut av varje sekund!!
Du vet aldrig vad morgondagen kommer med!
Vad gårdagen gav kan du aldrig ändra på!
Blicka däremot tillbaks & jag hoppas du inte ångrar en sekund av allt du åstadkommit ❤️
Åhh vad jag blur sentimental i väntan på att krukan ska komma igen!!
(null)


Mitt i detta inlägg gick strömmen 🤔
Det blev blixt tyst.
Kanske saknar jag tystheten oxå..
Det är skönt att allt är tyst 😝

Ha en fin dag 
       ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0