Godmorgon världen

Ibland kommer energin till en som kastad rakt över. 
Det gäller å ta hand om den när den dagen är här!
Igår var en sån kväll...
Fantastiskt fin & jag satte mej ner på stall altan & bara njöt 
(null)
Kvällen toppades med 
Städning av sadelkammare inkl skåp i 3 Tim
Hur i allfridens tid kan min dotter fått så mkt grejer till sina hästar 🙈🤪

Sen så lovade  jag mej själv i våras att det är läge att minska jobb & tid i stallet & istället ta hand om mej själv ,, och förvalta det jag/vi har jobbat fram..
Så jag la ut första ponnyn till salu & hon åkte..men sen 
Alltså 12 timmar efter en häst åkt från stallet så gjorde jag en "Hanne" 
en vit ut ....en vit in 🤪😂
Jag har ordnat ett fyrbent pälsigt projekt 🐴🤷‍♀️
För vem sa att jag måste ta det lugnt detta år? 
När allt kommer omkring så vet jag att enda sättet till lugn o ro i kropp & själ är timmar & åter timmar band hästar ponnys projekt och läromästare i stallet
Det är med den energin i kroppen jag kan leverera glädje ❤️

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0