Endless

Livets bottenlösa tvättkorg.
Det är fantastiskt med mystik i huset 
Det går tomtar & troll i allt nu..
Vad vill livet säga mej?
Har aldrig i mitt liv städat så frenetiskt utan att lyckas 🥴
Aldrig tvättat så mkt utan att nå botten på korgen...
Aldrig kännt spänningen över nästkommande dag som nu.
Men svaren uteblir.. tvätten bara fortsätter växa & disken finns alltjämt.
Är det nu jag borde fundera på om jag är knäpp på riktigt 🤔 
Vad gjorde jag igår som inte syns idag? 
Har jag bytt kläder 70-11 gr men glömt det?
Har jag bidragit till spänningen i huset
Eller är det något jag inte kan ta på!
Någon vill mej något.. nån vill ge mej svaren & sitter på facit..
Men kom igen nu.. kasta det över mej bara istället 😣
Kanske är det värmeslag som speglar in... eller så inte !
Jag har suttit å bevakat korg å diskbänk men utan resultat.. 😜
Bara ta mej ut å njuta av värmen istället 😍
Alltid nått kul där ute att göra!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0