Drinkar ah jo tjena

Åter fick jag tillfället att leva bartender liv 🤪
Jag har ju redan gått så långt så jag nästan kan blanda den enklaste drink i världen 😂
GT & Rom& cola 😜
Det är nu jag skarpt börjar undra om det där att inte dricka sprit var så bra fix idé? !
El att för den delen inte dricka mer öl & vin
Så man haft en chans å leverera bakom disken på ett säkert sätt 🙈
Hur som så har jag lyckats en hel kväll med mat & dryck & kassa & ja allt som behövs 
Det är stor skilldnad på 20 år då jag gick utbildning för det!
Det enda som sitter med säkerhet från den tiden är goda gamla minnen..
Kaffet är oxå det som följt mej hela vägen 😝
Men hur kul är det inte att hoppa in ibland och släppa skottkärror , hantlar, hästar, och ni vet hela livet.
Bara sålla ned sej i flaskor och mat i ett hus där jag igentligen inte känner en människa..

Det är nyttigt att göra annat !

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0