Dålig uppdatering

Tiden rusar så jag har inte hunnit helt enkelt
Här har jag målat om en byrå & stiligt placerat den i hallen 
Det är roligt med sånna gamla möbler.
Dem har liksom en historia, man kan ana vars den stått eller vem som byggt den!
För den är nog inte byggd i fabrik då lådor är anpassade just tex "höger låda mitten"
Jag var tvungen att byta beslag på den till hälften.. nyckelhålet ville jag behålla 
Men hur skulle jag hitta nya handtag i mässing. Färg 🥵
Två affärer senare var det löst!
Måste ju säga att tamperensäästötex är en kul butik! Det som inte finns 🤔 behövs det ens? 
Nåväl.. 
Det mest intressanta är det jag hittade i byrålådans botten 
En lapp där jag kan räkna ut vem som haft denna på sitt rum!
Vad jag oxå kan komma ihåg är dessa röst kort som man kunde skriva/rita på
Vad brorsan skulle med texten på lappen till förblir en gåta 😇
Kanske någon av hans vänner börjat bli tunnhåriga 😜 eller nån som fyllde år?!?
Här är lite foton på byrån 
Före efter osv..
(null)

(null)

Ochså den roliga lappen 

(null)
Det är vackert med flint!
Gud skapade bara ett begränsat antal perfekta huvuden
Resten löste han med hår 😇🤦‍♀️


Trevlig fredag 
        ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0