Vilka dagar ✨✨✨

Jösses alltså 
Jag skulle ju inte fira... mest för husfridensskull så ordnade jag enkelt fika med smörgåstårta & vanlig tårta & nån bubbelflaska... på fredag !!
Sen bröt överraskningarnas dagar ut🥰🤷‍♀️🍾
Fredag hade jag liksom garderat mej för nån enstaka vän & svärföräldrar ungefär...
Men natten blev lång med vänner 🥂🍹🍾
Vi surrade å tjötade i mun på varandra .. så himla nöjd så jag med varmt ❤️ la mej lycklig på kudden den natten !
Här är nått inslag av fina presenter jag fick 
(null)

(null)

(null)
I smyckets glaskula är det tagel ( svans av häst) från en mkt spesiel häst ❤️🐴 Jerker !
Han har varit min livskompanjon i detta häst liv jag byggt. 
Han var den som fick det att rulla framåt ✨✨
Att jag nu fick ett sånt underbart smycke i minne hade jag aldrig någonsin kunnat ana!
(null)
Jag har fått vinglas.. vinflaskor.. ljus.
Spa grejer lyx delux 🙌
Ölglas som jag redan börjar spara & som framhäver det bästa i ölen 🍻
Blommor i flera omgångar.. 
ljusslingor i silver hjärtan 
Pengar
Te muggar jätte fina med svart & vitt med ugglor .. 
allt utan att jag kunnat förstå el ens väntat något🙈 
Så när jag på lördag morgon lite torr i munnen gjorde morgon stallet & sedan for med dottern på shopping tripp hade jag aldrig ens räknat ut hur den kvällen skulle sluta 🙄😳😝

Dem berättar jag om sedan 

Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0