Träningsveckan på topp

Så bra det nu kan gå .. så är jag igång 🙌🙌
Måndag-fredag har hunnit bli en massa kul träning !
Jag lyckades inte hålla tiden i början av veckan utan gled in två dagar lite sent pga morgon segheten.. 
Men skönt som tusan träna innan jobbet börjar.
Men det finns nog inget så skönt som sängen, den måste användas lika mkt som stallet 🤪
Jag har lärt mej fokusera på somna direkt 
När jag det önskar.. 
kanske det folk typ tränar på likt yoga å sånt 🤷‍♀️ andas & meditera ... äh jag måste testa det i år... vet inte vad jag pratar om ifall jag inte testar!
Är lite utmanad av att göra saker jag aldrig gjort.., tex gå på bio med en människa jag inte känner.... ta en kurs i nått jag inte gillar 🙄
Gå på pass jag aldrig testat osv... undrar om det finns nån som hakar på 😂😂
Mkt jag inte gjort ännu!
Just ja träningen ...
Mån 30min armar
Tis 30min ben/mage (gav träningsvärk)
Ons 35min lunchmix ( hela kroppen )
Tor vatten gympa 15:15-16:00 + 19:00-20:00
Plus ett rygg & mage pass På 45min
Fre 40min ben

Lite skön känsla igår kväll äntligen 👌
Minus 5kg under hösten syns tydligt,,, en snabb visit på gymgrossisten talade sitt när personalen omedelbart såg å frågade vad som skett med kosten 🙈🙈
Nå det tar sej igen 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0