Suprice lördag

Jag vaknade lite försiktigt på lördagen å undrade om jag hade ont i hårbotten av bubblet🥂 men insåg att faktiskt ..inte ..
mer än lite sugen på vatten ...
Fixade lite med hästarna på förmiddagen innan jag kom på att nettan å F  kunde rida på förmiddagen tidigt så jag kunde fara å shoppa med hon innan butikerna stänger i Finland.. medans tjejerna red å jag försökte få gjort allt så jag bara hade hästarna att rida sen på kvällen..
Tjejerna skrattade å såg finurliga ut.. men inte nått jag tänkte på..
När vi kollat igenom dem flesta butiker så var det hemrefräng...
Väl hemma kändes hungern .. kl 15:40 typ 
Smörgåstårtan från gårdagen fick göra lunch åt mej ... då ser jag en mörk bil köra in på gården... frågar om vi väntar främmande..
Nää inte vad nån viste var svaret 🥴
Ser ju att det är en av stall tjejerna.. undrade bara varför hon körde in på min gård för...
Och jag  liksom funderar på vilka hästar jag hinner lura på Jenny att rida så jag slipper rida själv..
Strax efter dundrade Sussi in med vinflaskorna i högsta hugg...
Jag fick på mej exakt 2tim att göra mej klar för ParTy 😝🥂🍾 ouu no.. det behövdes lite övertalning eftersom mina hästar var oridna..
( men min Dotter med vänner löste detta )
Hux flux står jag med ett glas i handen & nyduschad .. 
bord var bokat på Musta Parta där vi åt middag 🤪 super gott
Och sen har jag skrattat så tårarna sprutat åt hur det ser ut om man släpar in en stockholmare på wanhan mestari ( Finsk karaoke Bar)
Under hållning av bästa slag 😂😂
(null)

(null)
Alltså helgen var övermäktigt kul 🍻🍾🥂

Tusen tack alla inblandade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0