Ny god fortsättning

Det är 365 blad oskrivna igen.
365 dagar att fylla med kärlek vänner hästar & kunskap,, presic vad som helst rymmas på dem tomma bladen 
Därför är 1/1 just en bra funderar dag på vad som är så intressant & roligt att just jag vill fylla något blad på så sätt.
Finns det en röd tråd i alla dagar el lever jag som jag känner för? Men blir det en röd tråd som löper & genom syrar mina blad ändå..!
Har vi alla en mening med livet och dess framfart, fast vi aktivt väljer en viss väg kommer vi ändå till samma slutpunkt som det var tänkt från början🤔
När känslan av tristess kommer & du appropå inget gör nått krazy,,var det inräknat redan?

Aporopå det kom jag just på att jag tydligen startat mitt år just krazy...
Klockan är på tok för mkt för hästarna att få frukost.. det är inte likt oss.. konstigt nig är det tyst & stilla ute i hagar & stall 🙄
Kanske den njuter av lugnet dem oxå 😴😴

Jag njuter av tända ljus .. frukost i soffan och ett riktigt gott nymalet grädd kola kaffe i koppen ☕️
Resten av världen verkar sova tungt 

(null)

(null)

❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0