Kylan håller i sej

Igår var det kyligt å det var rätt kallt å rida🥴
Men jag lyckades rida två & longera en
Sedan var det ju lektioner som flöt på så bra..
Musse gjorde ett riktigt riktigt bra pass😍 han kan verkligen glänsa om han blir riden.
Boy har vi börjat påpeka att han oxå ska lyfta på bena 🙄 lättare sagt än gjort på en lugn ponny 😅 men snart så förstår han nog vinken 

En dag som denna så funderar jag skarpt om jag skulle lägga mej under lasern... att glasögonen immar igen å du får 70 ,,11 gr ta av dem å vänta på dimman släppt från glasen.. för att just måsta tömma nästa kärra skit 😝 det är trevligt...
Om jag bara inte var så rädd för sånt.

Jag har en känsla av att hela vinterns kyla kommit för att stanna Jan-mars 
Så jag borde inte klaga utan istället lära mej hantera det 🙄🤔

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0