Inte bra inte bra

Att hamna med för många timmar på klockan är inte bra alls,.,
Klick klick oj hoppsan
Att "råka" köpa istället för att "råka" sälja 
Täcken är ett måste åt 🐴✨
Nya kläder för att jag råkar ha sjukt bra rabatt på märket 🙈
Tänk om jag istället haft ett fylla upp konto som jag använt varje hoppsan som blev..
Vad hade jag lyckats med då?
När det för meddelandet kommer att du har paket att hämta 🥴 hiiihiii... 
hoppas det är något sjysst 🙄
Om jag skulle vända mon trend ?
Om jag skulle börja tvätta av och sälja bort det jag inte använder 🤔🤔
Troligen skulle jag vara lika nöjd över det som allt nytt... 
för känslan av lite materiella saker är så skön.. det enkla är så bra.. oftast det som fungerar bäst.
Ja det får bli mitt nya jag ... en vision av att sälja bort allt jag faktiskt inte tänkt använda👌
Det måste finnas mkt sånt när jag väl sätter igång att röja .!

Varför leva med saker du inte behöver när det ger syre att lämna bort det som äter din energi ❤️


En helt vanlig kaffe kopps tankar 

Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0