Godmorgon världen

Det är lördag & givetvis vaknar jag upp till förkylning... hosta å en seghet i halsen
På eftermiddagen ska jag åka å hämta C-vitaminer etc... inte orkar jag ett halvår till små krasslig!

Jag har öppnat "dörrar" i stallet idag eftersom det frågas om skötsel & sånt .. så vi kör rakt på & morgon fodrar och städar stall å allt jag normalt gör en morgon som idag...
Få se om det kommer nån el hur intresset är 😁🐴
Några vet jag redan har förberett flera dagar..
Föreningen har 2 st på ulken denna helg 
& på måndag startar praktiken för O8 an 🤪
Komma hit i kylan i 2veckor å sköta Häst 🙌
& vecka 6 fylls det På med ytterligare en tjej..
Så jag har en del planering som ska till för att få veckorna rogivande 🐴🐴 
Men det finns alltid förbättrings möjligheter & utveckling som jag kanske inte tänkt på men dem ser och vill genomföra... 
roligt att skolan vill släppa hit sina elever !!
Ja och Haparandas skolor oxå...

(null)

Ha en mysig lördag gott folk
Det ska jag ha med stallet fullt i barn & vuxna 


❤️🐴😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0