3 januari

Jag har paserat gränsen .. 40 det är rätt stort!
Låter mkt men nig är jag minst lika liten som igår 😝
Dessutom gick jag sämre igår än idag 😅
Fast det kan ju bero på fällningen av hästen i stormen 😝
(null)
Hela vänstersida fick sej en match 🤷‍♀️..
Men idag två dagar senare går jag rätt bra & jag borde kunna förflytta mej normalt utan att folk ska titta & fråga om nyår var tuff 😅

Jag jobbar kväll idag &imorgon är det tänkt någon slags fika/öl/kaffe/vin för dem som vill.. vilka har jag faktiskt ingen aning om då jag inte bjudit nån utan tar lika en kväll i stallet  som i firande 🙈

Nå nu är det häst frukost som gäller med några Stockholms tjejer som frivilligt anmält sitt intresse för att hjälpa med frukost å stall 😍 lyx i vardagen!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0