Undrar just när våren kommer

På riktigt så börjar minusgraderna ta min energi... motivationen är oftare på botten än på toppen 🤔 hur jag än försöker så går den ner ihop med solen efter 14:00.. 
och på topp på väg hem från jobbet vid 13 tiden 😅🤷‍♀️
Inte jätte mkt jag hann där emellan 🥶🥶😓
När man fryser å fryser så äter det dåliga samvetet mej... krukan cellana el nån verksamhets häst eller ponny... vem behöver det mest?? Jag å mitt eget ego ... eller en ponny som nån elev har som favvo?? Nån ponny jag sett visat en sekund av nått som måste kännas av... vad den gjorde så för🤔
Jag gillar sätta mej upp å känna var jag har dem... ofta kan det handla om ytterligare ett steg i utbildningen av hästen...att den lärt sej något och jag bara måste känna hur den upplevt det..
Men kylan ger mej uppför & motvind...
Känns bara som om min negativitet just på den fronten inte funnits förr 🥴🥴🥶🥶
Varför nu? 
Hur som har jag haft en superb vecka!!!
Mkt bra saker har genomförts... mkt kvar dessa två dagar helgen ger..
Här är några bilder från dagarna som varit 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0