Solens strålar

(null)
Undertiden frukost gröten minskar i tallriken stiger solen upp där bakom träden.
Ser ut att bli en fin dag 🤗
Det blåste rejält igår kväll & under natten så stillheten nu känns bra .

Jag ska försöka mej på dagens alla ridlektioner & se hur hästarna svarat på den extra vilan som tillsattes pga sjukdom 🤪
Krukan var inte bara jätte glad igår utan han var som ett popcorn 🥴
Fast vi bara skrittade kändes det att min balans hade fått en törn🙈 vingligt och muskelfattigt ...
Men allt styr jag inte över & nu blickar jag framåt igen.

Jag har bokat en resa framåt i tiden 😍
Givetvis inplanerat lite 🐴 
Det är redan denna månad.
Spännande 😅😅😅

Annars händer inte allt för mkt bortom dem vardagliga rutinerna 


❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0