Förändringens hus

Länge har vi stampat runt utan nått riktigt golv, utan en ordentligt städat hus 
Utan garderober att hänga kläder i eller möjlighet till att stuva bort .
Sakta sakta har det rivits vägg efter vägg det är slipat & putsat & målat 
Även om vi är mitt i så känns det super mkt bättre.
Det ska nog bli riktigt fint till slut!
Framför allt kanske det går att städa & hålla snyggt sen!
Jag känner för att slänga ge bort & kassera är mitt nya mission 
Tänk att få ordning på torpet .. vad sjutton gör man med alla grejer 🤷‍♀️ inget alls mest troligt 
Min energi är mkt bättre än igår,, troligen höll jag på å få feber igen .. men jag klarade mej.
Jag lät även min fina häst gå lektion & det var såååå kul att se henne göra sitt yttersta för att hålla nöjdheten på topp!
Hon blir bättre å bättre !
Krukan fick en vila, jag tycker han känns lite knackig... inte såå rund å nöjd som han ska vara, men det är ofta så när vinter perioden är kall & han fått vila mer än hoppa...
Han älskar verkligen att jobba.. stå i hage tycker han nog nån annan kan göra 🤪

Ute är det as fint ....framtills jag kollade på mätaren -22 .... hur är det möjligt?? Det kastar 20 gradee lätt nu På bara nån dag...
& jag blir orolig för vatten intaget på hästarna ... huh... 
Kaffet har gjort min morgon & nu väntar stallet ❤️

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0