Det är som dax att starta om

Första gr på väldigt länge .. idag är en sån dag på många fronter
Men ja är rädd om min energi,,, ska hålla igen ..
Jag har alltså inte sattit min fot utanför ytterdörren på 4 dagar jag var tvungen att släppa kontrollen på allt för jag kunde inget mer göra🙈 
Igår smög jag igång lite här på hemma plan inomhus med många vilo pauser 
Jag saknar hästarna nu,,jag vill ut å se att dem har det bra ( fast jag vet att allt är fixat)

Konstigt nog så har det tagit så hårt på kroppen så jag nästan är rädd att anstränga mej🤔 antingen är det för att en viss trötthet sitter i eller så rädslan å få tillbaks det igen. 🤷‍♀️

Jag har uppmärksammat virussjukdomarna som sprider sej nu bland hästar & stallar & önskar alla tar hänsyn till det.
Det är obehagligt värre .... hela stall som drabbas ..

Det har varit takdropp & värme i nån dag & det mesta snön har sakta kommit ned från taken det är skönt, obehagligt med snö som kommer ner under ridning.
Men just idag bevekar solen hålla sej gömd 🥴
Jag börjar längta efter stallkaffet på terrassen 


Tänk så härligt med ljusare dagar å lite varmdagar nu 🐴☀️❄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0