❤️ dag

Natten mot idag var den värsta.. jag har vaknat å vandrat å haft sån sjuk värk i kroppen
Kl 05 gav jag upp drack tranbärs saften som typ varit enda födan sen måndag kl 11 och satte mej förtvivlat i soffan å letade nån ställning där värken var okey.. feber låg hela natten kring 38,8   & jo jag gav upp på morgonen å började fundera på om jag orkar gå till läkaren  ... förtvivlat inser jag att benen inte bär så långt å orken inte heller.. 
vaknade i soffan strax efter 7 och tog mej till sängen sov vidare till 9 vaknar å inser att värken är borta 😳 febern likaså 😳 
Så sakta vann jag visst just som jag var villig att kasta in handduken... 
så första gr sen måndag har jag ätit en liten bit fast föda (pizza) druckit ytte pytte lite kaffe ... ätit lite godis & benen bär i normala steg😍. 
Detta var det värsta jag åkt på som jag kan minnas...
Helt utslagen i tre dar!
Jag trodde det var sjukhus som behövdes i natt... så dåligtsom jag mådde å så stryk kroppen tagit..
På vågen har jag återigen krympt -2kg på dessa dagar!
Hoppas bara jag slipper följdsjukdomar och att febern inte ploppar upp igen.
Mitt immunförsvar är rätt dåligt tydligen 🤔

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0