Tagen På bädden

(null)
Det är inte bara jag som blivit utslagen & trött..
Även Hinken tyckte morgonen kom för tidigt!

Helgen har varit en enda stor energislukande tillställning.... jag var helt tömd igår..
Tog mej nästan tre Tim att kliva upp från sängen... frukosten till hästarna blev lite senare än vanligt.. (kanske normalt för andra 08:15 typ) men i vår värld sent!
Jag hade bara flyt med att telefonen väckte mej & kickade i gång mej.. kanske hade jag annars sovit ännu 😬🙈
Det har varit bakning på nätterna & städning & piff inför Lukas som fyllde 12 på lördag
Vi ordnade kalas/fika & hade en tok nöjd grabb 💕
Fredag var nog åndå mysigast på alla sätt..❤️
Inte mkt som behövs för att hämta hem och må fantastiskt..👌✨
Det mesta gick nog vägen i helg och jag tror jag har en plan framåt...
Ikväll landar ett nytt projekt i min hand 🐴

Fin värme har väckt mej idag 
Veckan blir perfekt
        ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0