Ole dole doff

Helvettes år säger jag bara!
Inte många rätt ännu detta år 🤯🤯
Imorse var det väldigt tomt i prinsessans hage 
Och vars kan hon då stå??? Mörkt på morgonen
Alltså hud i himlen vad jag älskar det där ponny skrället...oj vilken tur hon har levererat på tävlingsbanan & gjort min dotter lycklig!
Hon hade inte haft det lätt annars!
Hittade henne i en helt annan hage 🤨 utan några söndriga hagar över huvudtaget🤭
Undrar om hon flyger el kryper✨🐴😴
Skit ponny💩💩
Utöver det känner jag en otrolig längtan efter snön & ovädret som börjar komma 🤣
Bättre flyt kan man ju inte begära..
Har överbelastat stall & borde rida minst 4 om dagen för att kunna göra det som ska göras
Alltså en enkelbiljett till Pakistan hade suttit kanon 🤪
Nä du.... nu är det bara kavla upp ärmarna hitta dem dolda rutinerna ... lägga tåget på spåret . Klippa mobilen och all övrig obetald tid! 
Leta rätt på skorna som går av sej själv
 ett smile på det & vakna på rätt sida varje morgon!
Lägga mej så tidigt som det bara går... 
sen är jag back in buissnes på en vecka..ish..
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0