Nyårsafton. ✨✨✨

Jag har tagit sovmorgon 🙌🙌
Så himla skönt att bara sova & vakna av sej själv

Julen börjar sjunka in nu.
Det har varit as mkt jobb & privatlektioner 
Knappt hunnit njuta av  röda dagarna..
Men ändå har det varit den roligaste tiden på ett tag ,, 😂😝
Nyårsafton.. ikväll! 
2020 i morgon!!
Shit oxå

Det är bara börja göra listan på vad jag önskar & vad jag vill göra 2020!
Vissa delar är jag solklar med.. andra tippar fram & tillbaks på brädan
Ikväll firar jag med människor som jag aldrig träffat och vänner jag fått på vägen i livet..
Ett flytande knytkalas ligger som fokus 😝🥂
Kanske du oxå vill komma?? 🤪
Hör av dej bara !!

Jag har en full dag framför mej där jag tänkt beta av lite städ & fix osv
Men sitter nöjt i soffan med en kaffe och lyssnar på ljuden som huset ger,, det knakar ibland i knutarna pga kylan ute
Det låter i värme rören 
Och klockan tickar....
Tystnaden är magisk & behövd efter jobb i serveringsbranchen 🥂

Hoppas du får en fin dag 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0