Mörk Julmånad

Shit vad jag har dragit på mej latmasken delux
Allt jag önskar mej av tomten iår är definitivt
En lugn o stillsam jul
Inget tjafs ,inget gnäll ,inget något!
Bara lugn och ro 
En enkelbiljett till ett lugn.. en säng .. tysthet & färdig mat ... ja & ett gym
Har funderat på om inte det är läge och börja köra lite snö träning igen...
Körde upp ett spår med traktorn igår kväll..
Då det lagt sej blir det en kanon slinga å jogga på... hoppet om att orka och hinna 🙌😝
Det har varit sjukt mkt nu & antar att det var orsaken till min ofrivilliga försening av uppstigning imorse 05:15 blev 06:30 🙈
Shit vad fart det blir då!!
Men jag hann med allt ändå 👌
(null)
Trivsam fortsatt dag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0