Morgon pigg

(null)
Izor är på besök 🥰
Pigga hund ...
Tänk om livet vore lika enkelt & glatt som han!
Första gången på flera år som jag inte satt min fot på jobbet på mina lediga dagar 😎
Men nu sitter jag i träningskläderna & är på väg in & jobba 👌
Har en tuff helg framför mej ,,, men den känns rätt okey ändå!
Får hem alla 5 kidz så det blir liv i luckan & säkerligen ruggit kul!
2020 närmar sej med bestämda steg!
Det blir ett trevligt år har jag bestämt
Några omorganisationer bara så flyter allt som om det alltid varit meningen.

Köldmätaren har bestämt att det ska bli kallt nu & faktiskt var det behagligt ute..
Morgonen var jätte lugn i hästhagarna.
Intressant hur vädret & omslagen påverkar djuren!

Ha en fin fredag nu 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0