Lilllördag

Shit vad tung min kropp känns..
Som att jag ätit betong 🥴
Iof har jag nog lyckats äta upp mej lite ,, med dålig kost...el ingen kost 🤯
Mkt jobb & lite sömn..
Startade första morgonen på länge med att INTE städa stall före frukost
Valde gå in och tända ljus och ta en lugn morgon med kaffe och ljusen.
Det behövs oxå emellanåt 💕
(null)

(null)
Det är på gång hästar in igen & jag har några som önskar nytt hem
Men jag har inte lyckas hinna med att få ihop filmer och info på dem..
Så jag har mer att göra än jag hinner med nu..
Borde skriva till tomten efter nån som kunde städa upp efter min framfart...🥴
Bromsa mej när jag tror det finns energi till hyss 😝
Öppna mina ögon när jag tror jag inte ser 🤦‍♀️
Alltså det här året har varit helt makalöst värst.. men ändå helt krazy kul..
TV4 kan slänga sej i väggen med sina dockysåpor 😂😂 24 Tim i mitt liv å jösses det händer grejer... sjukt.
Men betongklumpen från föreläsningen... den måste jag nog hitta igen...
Snön kommer igen & jag  funderar på om den endast går att beställa nätterna mellan ons-tor & fredag lördag 🤔🤔
Det hade liksom passat mej väldigt bra...
På lördag fyller min Lilla Lukas 12år 😊😅
Shit vad stora kidzen blir med åren !!
Det var ju nyss båda kläpparna var små små..
Bara Nettan😂 inte alls många timmar sen hon red runt på sin lilla shetlandsponny Zizzi..
När hon absolut skulle galoppera fast hon inte riktigt var där😅 mellan husen i snön.. trillade hon snyggt av pga centrifug kraften 😂😂
Den hade jag redan räknat ut & tjänade några månader innan hon återtog galoppen 👌
Med bättre resultat!
Nu 10 år senare kan nästan jag kasta in handduken .. & jag har pensionärs balance jämfört med hon!
Lukas hade oxå en tid på hästryggen🤫
Det var när Dana fanns ..Linns shettis!
En pigg svart shettis.. 
men han är ju en kille.. så där var det tempo 
Direkt.. smet upp bakom nån som galopperade och fick draghjälp så dana galopperade 😂 jag hade hjärtat i halsgropen!
När hon inte längre fanns kvar.. då la han ridstövlarna på hyllan & plockade fram cross kläderna & jaktstället! Där är vi ännu idag många år senare!
Det var lite nytt & lite gammalt i samma inlägg!


Godmorgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0