En ny ✨ i mina händer

Oj vilken socker söt häst... eller nästan så jag kunde säga brölis ! 🥰🐴
Älskar verkligen när det syns potential bakom lurvet av päls.. en lång man & långa spiror till ben, med en kort kropp & massa kilon för lite muskler 🥴😝🤪 love it!!
Här finns göra & vi har redan på börjat en make over!!
Sista tutchen får min kära dotter ta hand om i jul... ska försöka låta bli manen så hon får ta den biten! Den är hon duktig på!
Jag har tänkt under natten å planen är rätt klar för casy!!
För det så hon heter!
Casy... men snabbt kan det ju bli crasy oxå 😂
Näää hon är sjukt snäll 🥰
Hon står på karantän nu!! 2 veckor innan hon får klappas och sakteliga smälta in i rätt flock, vilken det nu Kan va.

En liten bild på läget nu igår efter lång resa!

(null)

Där har ni senaste nytt från mej 🙈🐴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0