Årets mörkaste dag

El vintersolståndet Som det oxå heter!
Googlade lite ...
(null)
Så är det med dagen idag....

Jag har årets sista fasta ridlektion idag & nu börjar bara privatlektioner tills det nya året startar

Det är för få dagar fram till julafton nu & jag måste ta tag i julklappar och nån form av föda åt kidzen..
Jag själv vill bara ha dagarna överstökade
Familje samlings dagar är inte riktigt på min 10 i top lista just nu,, 
Vi är så sjukt splittrade så inga ord finns
Jag har sån ångest över att mina barn ens ska behöva genomlida det jag gjorde
Sakta lärde jag mej hålla masken för det var bäst så...
Men det är väl så livet ska vara
Du får bara det du själv klarar att bära 
Jag har tagit på mej sjukt mkt jobb..
Uppesittarkvällen , julafton , juldagen, annandagen,
Tänker inte hinna sitta ner och bryta ihop!
På jobbet kommer min energi i kapp och jag är grymt glad när jag är där ✨
Det blir perfekt

Stallet väntar och dagen börjar ta fart nu 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0