Seriöst 🥶

Jag fryser och det känns kallt i huset
Hur mysigt som helst om jag hittat nå att värma mej med 🤭 just en varm kram hade varit perfekt.
Det är dressyrtävling i dag här på gården,, samtidigt som vi får utbildning 🤓
Blir en intressant & lärorik dag!
Allt man inte prövat är ju något som bör testas. 
Jag återkommer väl med resultatet av dagen senare.

Det går nog att om man kikar ut från fönstret konstatera att sommaren är ett minne blott!
Hösten kommer sakta krypande.....Framförallt syns det i skogen, dem gula löven börjar redan komma. Det börjar bli toppar i gräset som skiftar mot höstens färger.
Jag har haft uteritter i två dagar var jag faktiskt sett just skiftningar, gula blad osv
Men jag tycker om hösten..
Det bästa är väl jakt tiden..iår ser den lite annorlunda ut då min bror inte kommer 😕
Men men.. inget blir sej likt år efter år..
Nåväl vi är inte där ännu!

(null)

Fina vecktra ❤️


Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0