Ny renovering

Återigen blev ett rum av med sina gamla tapeter & den gamla känslan ska väck.. det är tredje rummet & det sista på nedreplan 🙌
Det är sjukt vad väggarna har för betydelse..
Lilla L som bor i rummet är utomsej av förväntan på en förändring till det bättre
Det är svårt med gamla hus då allt är snett vint & fönster!!!! Fönster!! Fönster
Och om det inte är fönster ja då är det dörrar 🤪
Hur kul som helst!!
Allvaret börjar nästa vecka för samtliga kidz & jag måste rycka upp mej ur min dvala och lägga i en växel till... jag har smått försökt.
Går sådär 🥴 rider åtminstone två om dagen nu & försöker orka lite mer lite fler😝🤭
Många av ponnysarna/hästar är uthyrda denna vecka och det rids både inne & ute i ösregn 💦💧
Denna vecka har det liksom regnat varje dag inte hela tiden men blött är det!
Jag väntar på mina spesial disagnade möbler till Nettas rum.... hoppas dem blir klara innan helgen så jag kan lägga det sista tutchen på dem.. tanken är att det blir sjukt snyggt 💥
Vad verkligheten blir är framtidens öde

Jag har samlat kraft nu med kaffe koppen i hand till att möta upp min tränings kompis och starta dagen på bästa sätt 💪🦵

Ha en underbar dag 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0