Morgon trött

Måndag morgon igen ☕️
Sitter och försöker hämta andan innan gymmet startar veckans första jobb dag.

Igår kväll var jag in & gästspelade på statt ..
Shit vad kul det är med nya ansikten nya tankar om vad maten innehåller vilken meny som lagas ,vilka drinkar som ska blandas.. nästan som om jag ångrar en bit att jag inte är en pub människa... för det är ju en ljungel av roliga flaskor med roliga lukter.. hur dem smakar sen är ju ett dilemma 🍸
Men jag blir bättre å varmare i kläderna för varje gång!!
Igår blev det å blanda en irish coffee 🍹
Alltså jag är ju inte klok som alltid hatat sprit lukten... för uppenbarligen är det ju kul å dricka fina drinkar 🤭 dem blir ju tok glada av dem 😝
Själv håller jag mej till en redig öl 😂 fast inte då jag jobbar  .. ler...
Maten är superb 👌 så har ni inte ätit på KGB så tar er den tiden ✨✨

Ute regnar det igen .. vilken dag på raken har jag tappat räkningen på 💦💦
Hösten kom ruggit fort med ruggigt väder!
Men huvudet upp och fötterna ner, så blir det bra ändå 

Ha en fin vecka
❤️❤️💧💦❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0