Efter regn kommer sol

Så skulle jag nog beskriva känslan just nu
Det har varit en omtumlande tid.. 
men jag har ett lugn nu som jag sökt länge.
Vet inte varför men tiden visar svaret.!
Det bästa är när jag redan vet och ni tror jag inte har en aning 🤭
Allt har sin tid .. jag är inte blond men hon är det 😚
Vi byter till dem fyrbenta!
Idag har någon förgyllt min dag .. nästan hela dagen desutom
Jag har lärt mej massor..
Hästen som var halt ,,är ridbar 🙌 vilken ✨
& dessutom fick hinken hoppa in som stand by och det gav otroligt mkt lärdom..!
Jag har sett & hört väldigt mkt nytt idag.
Toppen av dagen var nog mitt försök att glasfiber spackla locket på badtunnan 😝
Ärligt tycker jag dagen varit tungt bra!
Lite bilder från idag
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0