Den här otäcka dagen

När minnena bara väller över och allt känns oerhört orättvist
När datum har betydelse 
Det är just idag 
30/8 
Just idag är det 3 år sedan Petri & 7 år sedan Lennart gick bort
Detta är första året jag inte klarat av att gå på graven .. jag kunde inte .. det höll inte bara!
Tryggheten finns helt enkelt inte runt mej 
Jag gjorde nått jag inte trodde jag skulle göra
Men jag valde fly fältet ...
Imorgon kanske solen lyser istället ,, vad vet jag.
Idag hade jag bara velat ha en kram å orden att allt löser sej.. det blir bra. Inget mer .. 
(null)
Tänk om himlen haft en telefon
Om jag bara fått några få minuter 
Lite kloka ord
Varenda sekund hade betytt mer än något annat ❤️

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0