Påsklov nummer 2 igång

Från den storas till den lillas lov 🤗

Det har varit riktigt trevligt att ha lite liv i huset 😍
Jag har jobbat lite extra på stall sidan för att det varit extremt tryck på häst.
Och jag har både hunnit hämta hem energi från dressyr träning & hoppning 
Vi har avancerat 🤪
Jag älskar min nya häst & sadeln ❤️❤️🐴🐴
Den nya sadeln ger mej kontroll på skänklar och hyfsad falsk trygghet  om att inte bli ut hoppad från sadeln 😝😝
Även om det ser ut som en ponny puta på en gigantisk häst 🙈🙈
Vad fan gör man när man är liten

Här om dagen hoppade jag minsta ponnyn 
Jag hittade i hagen
Dessutom hoppade han med en fantastisk entusiasm 🐴🐴🙌🤷‍♀️
Jag fick nästan bromsa istället för att rida fram lilla boy!
(null)
Utebanan är helt snö fri men jag väntar med spänning på att tjälen släpper och marken tar hand om det gungiga 
Sen är det såååååå perfekt för sol lektioner 


Påsk kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0