Jani’s födelsedag

Idag har vi faktiskt bara softat...
Morgon promis & kaffe i solen el ja bara jag i solen då Lukas spelade dator & j kollade formula 
Plockade fram brorsans & Monicas utemöbler & njöt så länge jag kunde klara av värmen ..
Riktigt varmt!!
Lite eftermiddags tårta & sen var det redan tid att fixa sej i duschen 
(null)

& iväg på bowling!
Haaahaaaaa... jag var inte riktigt kompis med klotet 😜
Men avslutade sist med strike!! 
Så lite nöjd ändå.
Middag på Texas Longhorn med go middag 
Och ja summa av dagen är bara bäst ❤️
(null)

(null)

(null)


Nu längtar jag hem till mitt underbara hem
Den nyrenoverade hallen med den mest utsökt perfektaste garderob som finns 😍
Mina stall kläder ❤️🐴❤️
Jag längtar att borta in näsan i krukans päls
(Skiter i om jag får andnöd) sitta upp på mina popcorn ...... åhhh vad jag längtar efter gården 
Faktiskt så känns det lite pirrigt att komma hem igen.. den här tiden skulle ge mej perspektiv! Absolut!! Det har den... 
det bästa med att vara hemifrån är att få komma hem igen till tryggheten  ❤️😝😝

Det som inte är bra 
Kan bara bli bättre 

Kramen till dej som behöver den 

🤗🤗🤗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0