Bastu tajm

(null)
Eftersom jag sotade ur bastuugnen igår så var det en fantastisk ånga idag 🙌🙌

Alltså jäklar vad jag kan lista upp nya saker jag lärt mej under dem gångna dagarna denna vecka 🤪
Allt från A-Ö liksom
Riktigt kul är det 😘


Min häst visade en otrolig kapacitet i dag när vi löshoppade 😍😍 trodde jag nog inte 
Hon gled rätt enkelt & framförallt säkert över 135-140 hinder ...
Oj om jag lär mej lite fort att bemästra från ryggen .... vilken känsla det måste vara 
Alltid bea med mål i sikte
Fast jag är ju toknöjd med 1.10 el bara 1m 
Inte höjden utan samspelet jag är ute efter!


Tänkasej att det redan är söndag i morgon
& helgen är slut 🥴
Tiden går fort när man har roligt 🤷‍♀️


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0