Kanske karma eller

Jag börjar skarpt fundera på att jag gjort nått riktigt elakt som jag får sota för!
Jag bor i ett hus med tydligen behov av bättre rör för värmens skull 🤷‍♀️🤢
Jag brukar säga gör som du vill... jag bryr mej inte ... det blir nog bra 
( men det är ju för att jag har mitt stall å mina hästar) 
Det har desutom blivit bra ,, nästan jämt!
Men på senaste tiden så börjar jag förstå innebörden av karma🙄
Här för en månad sen el mer så skulle det lite snabbt ordnas med rör å värme ..
Nu till det bästa!!!
Någon ordnade så någon skulle fixa rören & värmen!!
Någon kapade dem FUNGERANDE rören och sedan var det någon som ordnade ut någon som skulle fixa kittet.. någon fick ett annat jobb å sket i att npgonbredan lovat göra jobbet.. någon borde desutom ha beställt grejer som någon borde behövt 🤷‍♀️
Hur som haver så har den här någon inte tänkt på att jag ännu flera månader senare inte har varken färdiga rör el värme i huset!!!
Men jag har en mor som bor som granne!!
DIT flyttar jag i morgon 👌 hon har element & värme!
Till råga på det kom det på plats nå rör här om dagen... koppar färgade såå fula rör ( men långt ifrån klart) som ligger snyggt PÅ fönster karmen kanske just var gardinerna borde hänga 🤔😭😭
(null)

Och i köket hade jag något nytt!! Som kallas värme växlare? El vad vet jag!
Den var fungerande,,, kan jag konstatera 
Jag blev så arg så värmen steg snabbt och jag hoppade i säng.. det är varmt under två täcken 👌🙌 och jag väntar på att bädda sängen i mitt barndoms rum i morgon 
Det tog upp halva köket och var lika brett så jag kan använda elementet till frukost bord!
Så vill du köpa mitt köksbord så är det rea på det nu 🙄🤛
Det saknas ju bara passande stolar 😅
(null)

Jag funderade allvarligt på om jag hade nån vän någonstans i happis som kunde tänka sej en kväll på typ nån pub/bar el tre!
Kanske kanske om jag dricker 14 öl så kan jag se nått positivt med rören och det nya frukostbordet 🤔🤷‍♀️
Den som säger att det inte stämmer att det var BÄTTRE FÖRR .. blir jag mindre glad på!

Tack men nä tack 
Sov gott 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0