Nu har jag fått gardiner

Jag jobbar hårt med att försöka få energin att räcka för att orka städa i kråkslottet 🙄
Kom som på att man inte ska göra det svårare än lätt 😅😅
Tvättade gardiner torkar fortast på plats 😝
Dessutom luktar det nystädat 🙌🙈
Jag i ett nötskal!
Jag har ännu en del att lära gällande piff o fix av hushåll ...
(null)

(null)
Jag är inne i en silver bling värld med vitt och svart ... det kändes fint att få upp gardinerna och jag försöker blicka framåt tills dagen kommer då jag hinner tända ljus och mysa i soffan framför öppenspisen 🔥
Fast 2veckor framåt är fullspäckade med tävlingar utbildning och ett tappert försök i att bli frisk 🤧
Gav upp och ringde vårdcentralen för att se om det går att få ta infektionsvärdet i kroppen.. blä  hatar nålar....

Härlig måndag gott folk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0