Vilken vecka đŸ„ŽđŸ„Ž

Ligger i sĂ€ngen och summerar veckan som gĂ„tt hittills 😍
AlltsÄ ohoj... sÄ mkt det skett...
Hur mkt som helst Àr fixat... det jag trodde var en omöjlighet blev bra tillslut..
Det Àr spÀnnande tider framöver & jag bara vÀntar pÄ att fÄ starta..
NĂ€r allt kommer kring sĂ„ Ă€r jag följd av 24timmars regeln đŸ€·â€â™€ïž
Det hÀnder nÄgot jÀmt inom 24 Tim vare sej jag vill eller inte
& ibland hÀnger jag inte med i svÀngarna & det blir smÄ " oj hur gick det dÀr till" grejer.
Jag har en fin ponny till salu sommjag önskar hitta det perfekta hemmet Ät... om hon kunde fÄ en egen ryttare som vill ut Ä tÀvla lite..
Vad perfekt det hade varit & kul Ä följa..
Det Ă€r lite intresse i hon nuđŸ„°
Bara jag som smĂ„ segar för att hon Ă€r sĂ„ kul Ă„ jobba med nu nĂ€r jag lagt mer tid pĂ„ hon đŸ€”
En av ponnysarna hÀlsade idag att hon Àr mörkrÀdd.... hmm... gillar inte mörkret det Àr lite lÀskigt för hon ser inte dÄ..
SÄ jag tror jag ska se om det gÄr att ordna med nÄn natt belysning i skjulet Ät hon!
Nu tÀnker ni att jag blivit knÀpp.. men jo djur kan förmedla vad dem önskar... till den som kan lÀsa & förstÄ.
Hon Àr söt den ponnyn.
(null)
Nu Àr det mörkt ute..
VÀntar pÄ ljus i tillvaron

Kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0