Variation ihästeriet

Idag var det tömmkörning för hela slanten 🤪
Det var väldigt uppskattat av hästarna 🐎👌
Det är kul när man ser skillnaden i ögonen på dem ... några av dem tvåfotade bad om flera sånna här lektioner !
(null)
Det regnar å är rätt ruskigt ute så det gäller å hålla värmen 🥶
Mer tömmkörning åt folket 🤗

Regnet känns lite överskattat nu och jag överväger att använda min mobil till att googla vädret framöver.... men ändå inte...
Det är ju liksom fusk 😉 
Att veta och inte bara ta dagen som den kommer ,,, är ju inte jätte häftigt ..
Det är ju med spänning jag inväntar en vändning !

PS: imorgon är det dags för tandläkaren för tv av hästarna 🦷🦷

Dagen har rusat iväg och jag lägger mitt huvud nöjt på kudden & inväntar morgondagen ...
Har ju börjat göra något åt min alldeles för lite musklade kropp... & det innebär promenader på morgonen innan frukost pluss träning innan jobbet 🦵🦵💪💪

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0