Baksidan av att leva med en stall tjej

Alltså ibland måste jag ärligt undra hur många gr han tänkt tanken på enkelbiljett långt bort..
Det kan inte vara mina fördelar som överväger 
😂 det måste nog i långa loppet vara en rättspännande &  intressant vardag 🥴 som lockar .
Inte för att han inte skakar på huvudet när han hör att en häst tjej hittat ny pojkvänn .. där behövs ingen förklaring🙈 
Och rätt konstigt att inte en enda av hans kompisar har häst tjej 🤷‍♀️ jag vill nog inte veta 😝
Jag insåg ett nytt dilemma idag ..
Eftersom vattnet är avstängt i hela stallet så har jag nu hela stallet i huset ... ler...
Kolla bara badrums golvet! Uopsi !
Det är väl bara en sekund från nästa katastrof 
När jag får beställa slambilen å tömma stopp i avloppet🙈 
Undrar vilket som är mest trevligt slambils killen el stall tjejerna & till vems fördel 😅
(null)

Att duscha där bland Häst hår & spårn måste ju bara påminna om livet man inte kan vara utan 😬
Undrar just om det är orsaken till sofforna i garaget? 🙄
Fast det är en story för sej...

Nu har ni inblick i mitt badrum oxå 🤣



Kan ju vara så att jag måste städa lite för sakens skull .... ler...men baralite...

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0