En grym morgon

(null)
Klockan är bara 07:10 & redan nu är det ruggigt varmt !
Men redan igår började det blåsa varma vindar!
Strax är ute ridbanan 👌 och jag kan låta barn och vuxna njuta av den friska luften och förhoppningsvis soliga kvällar😍
Det mesta känns bak å fram när det kommer en röd dag mitt i veckan huset sover och jag har istället bokat mej dubbelt i flera timmar 😅😇
Krukan ska få massage & en sadelmästare kommer för att hitta något passande på han..
Men även den nya D-ponnyn ska ha en sadel 🙃 så pandis får ha sin i fred ...ler...
Allt eftersom dem växer i muskler så blir det ju  att anpassa sadlarna 🤪🧐 vilket är ruskigt nödvändigt men sju resor dyrare än om dem alltid hållit sej i samma form...
Hursomhelst så är det även inbokat två nya kunder för lektioner .. och flickorna som ska tävla är igång och förbereder det mesta dem kan ...
Så innan jag sätter mej igen så lär klockan ha rullat fram till lunch o lite till..!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0