Den mysiga fredagen igen

(null)

(null)
Det jobbas och ordnas och jag får inte stopp på mina hyss.... 
jag klickar hit och dit.. jag behöver ju massa som absolut är ett behov för framtiden 🙈
Men jag är ändå djupt imponerad av min sida jag inte trodde fanns.. pyssla och fixa, återanvända och göra nytt ! 
Vad hände och varför? Vem öppnade den dörren & varför 😍
Jobben tinar fram men jag blir inte stressad och ledsen nu.. jag väntar på dygnets ljusa nätter ... på möjligheten att utveckla och skapa.. ta ner några av mina projekt som legat och grott... det är dags att våga igen.
Det är en hårfin känsla av viljan o möjligheten och misslyckanden ... dem går bredvid varandra på vägen .. men det som är meningen är det som sker..
Med ljuset och grönskan och sommarvärmen som kommer blir det rätt trevligt igen!

Undrar om det är vuxen poäng att vilja ha en stor traktor? En grävmaskin & en ridhusharv 🤔

Trevlig helg på dej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0