Sett genom ett annat fönster

(null)
Att luta sej bak & känna lugnet är rätt skönt!
Jag ser allt från ett annat fönster, vi tittar nog igentligen från samma men det vi ser är rätt annorlunda .. 
Du ser det du vill se ..om det syns nått alls? 
Kan ju vara rätt blankt oxå ...vem vet vad nån annan igentligen uppfattar 🤔
Jag ser saker som andra rätt å slätt inte ser,,
Går jag på känslan är det inte bra,,,men utvecklande. 
Bara lära mej att uppför stigen finns ingen nedför...
Jag har märkt det & det är nog bara jag som blir frustrerad över det..
Så jag räknar till 10 & fortsätter som tänkt!
Fast just här och just nu vill jag bara ha tid å vara.. att plocka upp dem där små detaljerna jag  behöver .. el tror mej behöva!
(null)

Jag var på brölop igår ❤️
Kärleken är vacker å se på..
Slog mej att kärlek inte går att köpa för pengar 
(null)

(null)
Bjussar på en bild strax innan jag hoppade i klänningen & piffat det sista!
El vänta nu ... kan väl bjuda på en bild i den med 
Väldigt uppklätt med täckta axlar och så där stilrent (som inte är min grej)
(null)
Nåväl jag var hemma redan kl 01:00 🙌

Det roligaste med allt är KAOSET som stiger upp från jorden när jag lämnar gården & lysena på bilen är bort i horisonten 🙈🙈😱

Alltså är katten borta...... då jävlar!!!!
Sprängda staket!
Tappade hästar!
Sprängda plankor på utebanan!
Lös häst som tyckte livet på landet är boring!

Ja nu förstår ni vilken jävla ragata jag måste vara 😂😂
Satan när jag drog ,,,
inte ens 12tim å katastrof!
Få se hur många dagar som går tills dem inser att hon kom tillbaks 🤪😉
Ibland blir man straffad på direkten 🤭


Nå nu bjöd jag på en go läsning från 
Ett annat fönster ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0