Långfredag

Denna dag borde vara längre än andra fredagar om man tänker på namnet..
& jo jag tror faktiskt det ,, jag har verkligen tagit ut det mesta ur dagen!
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag laddar lite tänk.. lite inspiration.. mkt träning ...till o med två pass i dag..
På morgonen tog jag o gjorde stallet vilket innebär mocka skit & sopa stall och fylla vatten... göra den dagliga visiteringen av dem som går i lösdrift och sen passade det perfekt med ett intervall pass med hundarna.. & lite armhävningar & situps mellan tvätten som skulle hängas ☺️☺️
Lite slalom och ett nytt träningspass efter det 
Axlar & bröst.. nya maskiner & ny inspiration 💪💪👌👌
Okey lite slapphänt oxå.. en öl till kvällsmat passade fint en långfredag...
Den har ju faktiskt varit lång  🤪

Kram om du den behöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0