Lång väntan

Nog får jag vänta o vänta på morgon kaffet..
Har man inte kontakten i då kommer visst inge kaffe ..ler..!
Jag är uppe rätt tidigt då det är hoppträning på schemat kl 09:00 👌 grupp två efter det
Våren är på gång ,, säger folk👀 var??
Det är så mkt snö så det är inte klokt.
Vill slunga ute ridbanan men vet inte vars snön ska ???? 
Det är ju fint att stå ute å ha ridträning i solen. 

Jag har en tanke på utveckling av gården igen.. men jag hattar fram å tillbaks.
Ska jag ta det steget nu el sen el alls?
Det är lätt att bli bekväm i skorna man går i
Det är lätt att bara göra som man gjort i alla år..
Men nu har jag en tanke en vision på nått mer på nått efterfrågat och behövt..
Så ska jag skrapa ihop energin som krävs, kontakterna som tror, vännerna som stöttar,
Alla som tycker jag borde och bara står å väntar på nästa steg...
El orkar jag det igen....?? 
Detta med dags formen på mej själv är nästan fantastiskt... ibland på topp .. nästa orkar jag knappt känna mej själv 👅
Om man fått en kram och JA det är bara köra.. 
fan så enkelt.
Slippa välta alla tuvor för att hitta sten på vägen... en kram hade varit enklare o trevligare !!
Men i nästan alla lägen är ändå dessa små mular å spetsade öron det bästa som finns..
Komma in på morgonen och få ett lätt gnäggande .. det är livet det 😍

Jag ska börja dagen och se vad den bjuder på 

Kram på dej som det behöver

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0