Att inte släppa målet

(null)

Det finns alltid en berättelse bakom allt!

Denna bild fastnade jag på inte för så hemskt längesedan ..
Men jag glömmer inte känslan..
Sjukt nöjd över ritten 
Förra säsongen gick jag runt på att lugnt å sansat ta mej över hindrena i snigel tempo 
Jag nollade förvisso och fick rida fas2 men i det tempot hjälper det inte att nå hela vägen..
Jag hamnade i princip sist just på farten🙈
Det innebar att lära mej rida mer focuserat på tempo och takt , rytm 🤔🤔 red ut detta oxå 😅 underbart att ha så mkt kvar å lära.
Vi har kämpat jag å krukan i vinter .. dem flesta dagar glad å lycklig men även dagar då det har varit kämpigt värre gråten i halsen mest pga kylan ... att rida när alla tår å fingrar är frusna är kanske inte en dröm 😬
Men kämpat har vi..,
Så när startsignalen ges har jag en helt annan häst nu 
Han är starkare snabbare och helt plötsligt är det inte tempot jag har å träna på 🤪🤭
Nu är det teknik,, eftergift ,, samling som är på tapeten 🙌 jag dör långsamt när denna bild dyker upp i flödet ... det finns en liten hemlis..
Jag ler och kämpar vidare mot nya höjder❤️

Vem har någonsin sagt att det inte är ren lycka att ha häst..
Lycka att måsta upp ur sängen varje dag
Att lägga sej i tid för att orka upp
Lycka om budgeten håller hela månaden 
Lycka att jobba snabbare och mer om budgeten inte håller.
Lycka över att ha vänner med samma intresse 
Att inte åldern är mer än en siffra 
Lycka över att den lär dej att kämpa även i motvind
Lycka över att alltid ha något att göra,,
Även göra att dela med sej av
Lyckligtvis är du aldrig fulllärd 
Varje dag är en utmaning 
Lycka är något obetalbart som inte går att beskriva & balanserar du det rätt slipper du berg & dalar 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0